Meubelzaken te over, Zitmaxx Wonen favoriet

Je hebt het misschien ook weleens meegemaakt. Je bent van plan nieuwe meubelen aan te schaffen en gaat daarom opzoek naar een geschikte woonwinkel. Maar vele meubelzaken later heb je nog steeds niet gevonden wat je zoekt. Het blijkt een grote teleurstelling.

Na winkel nummer 7 had ik er echt genoeg van. De ene zaak verkocht niets in de stijl waarnaar ik opzoek was, de ander had niet de kwaliteit die je mag verwachten en de andere meubelzaken waren gewoon veel te duur. Ik besloot dus via internet opzoek te gaan naar een leuk adres en kwam bijna overal de link naar de site van Zitmaxx Wonen in Ter Aar tegen.

Omdat ik deze website op iedere Google pagina weer tegen kwam, heb ik de website maar eens bekeken. Ik moet zeggen dat de uitstraling van de site, het assortiment en de prijzen mij direct aanspraken. Ik besloot daarom nog een keer de auto te pakken, opzoek naar de zithoek met bijpassende salontafel waarop ik mijn zinnen had gezet.

Wat ben ik blij dat ik naar Ter Aar ben gereden. Ik heb in de enorme showroom van Zitmaxx Wonen eindelijk gevonden waarnaar ik al die tijd opzoek was. Een grote stoffen hoekbank met bijpassende hocker en een salontafel van mooi teak hout. In tegenstelling tot de veelal dure zaken die ik bezocht heb, zijn de prijzen hier een stuk aantrekkelijker. Ondanks de scherpe prijzen staat er kwalitatief mooi spul. Ik heb de hoekbank en salontafel daarom direct besteld.

Na een kleine 8 weken heeft de bezorgdienst alles netjes tot in mijn woonkamer afgeleverd. Het resultaat mag er zijn. Het zitcomfort is perfect, de tafel oerdegelijk en het oogt geweldig. Kortom, van al die meubelzaken is Zitmaxx Wonen mijn favoriet. Wanneer het tijd is mijn eettafel en eetkamerstoelen te vervangen, ga ik zeker terug. 

 

Auhor Box :

Bij Zitmaxx Wonen zijn diverse professionele reiniging- en onderhoudsproducten verkrijgbaar om je leren bankstel, stoel of fauteuil mee te behandelen. Tevens zijn er reinigingsmiddelen verkrijgbaar waarmee vlekken in het leer verwijderd kunnen worden. Zo kun je optimaal genieten van je leren bankstel of ander leren zitmeubel en kun je rekenenop jarenlang zitplezier!

Leave a Reply

