Blij met glazen salontafel en koloniale meubelen van Zitmaxx Wonen

Oud is weer nieuw. Ook ik ben erg gecharmeerd van wat weer trendy is in deze tijd. Koloniale meubelen!Ik ben naar Zitmaxx Wonen in het Zuid-Hollandse Ter Aar geweest om eens te kijken wat ze daar allemaal hebben. Deze tip kreeg ik van een goede vriend die daar meubels heeft gekocht en laaiend enthousiast was over kwaliteit en service. Natuurlijk had ik eerst via het internet de website bezocht. De site toonde al zo veel meubelen, dat ik besloot naar de showroom te gaan. Ik had natuurlijk ook direct via de website online kunnen bestellen, maar ik wilde het toch ook eens met eigen ogen zien. Ik ben in veel zaken geweest en het blijkt dat wat in hun folders staat niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Dus ik naar Zitmaxx in Ter Aar dat een deelgemeente is van Nieuwkoop. Ik had het bedrijf snel gevonden. In het industriegebied Bovenlander heeft Zitmaxx een grote showroom en keuze genoeg. Of je nu zoekt naar modern interieur of een meer romantische woonstijl, Zitmaxx Wonen heeft het. Ik werd snel geholpen door een deskundige verkoper. Toen ik hem vertelde wat ik zocht, nam hij mij meteen mee verder de winkel in. In het voorbijgaan zag ik een glazen salontafel, precies zo één waar ik al vaak naar had gezocht. Daarna viel mijn oog op een hoektafel in koloniale stijl. Geheel passend bij mijn smaak. De prijs die ik moest betalen was scherp. Veel voordeliger dan ik bij andere meubelzaken had gezien. Ik besloot het dan ook direct te kopen. Verder door de showroom lopend zag dat alle meubelen aantrekkelijk geprijsd waren. Daarom ging ik toch nog even kijken naar de glazen salontafel die ik bij binnenkomst had gezien. Toen ik de prijs zag, wilde ik deze dan ook maar meteen hebben. De beide tafels zijn inmiddels bij mij thuis bezorgd. Zelf hoefde ik niets te doen. Het werd voor mij op de juiste plaats gezet. Klasse. En door de lage prijzen heb ik nu eigenlijk twee tafels voor de prijs van één!

Leave a Reply

