Fauteuil design look en outlet bankstellen voor top prijs bij Zitmaxx Wonen

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan echte design meubelen. Helaas kan ik mij deze niet veroorloven. Om mijn woonkamer toch een trendy uitstraling te geven, speur ik daarom regelmatig het internet af, op zoek naar betaalbare meubels. Zo kwam ik onlangs terecht op de site van Zitmaxx Wonen. Ik had de site nog niet eerder gezien en was ook nog nooit in de showroom in Ter Aar geweest, maar door het aanbod en de aantrekkelijke prijzen op de site was ik erg benieuwd naar deze woonwinkel. Ik heb daarom op een vrijdagmiddag de auto gepakt en ben er naartoe gereden.

Al bij binnenkomst was ik blij verrast een mooie collectie van het bekende merk Freisitil van Rolf Benz te zien. Wat een prachtige ontwerpen en hoog afwerkingsniveau! Verderop in de showroom stonden nog meer strak vormgegeven meubels. Achterin de zaak trof ik een aantal hippe banken en fauteuils. Allemaal gestoffeerd in vrolijke stoffen zoals roze, blauw, groen en geel. Nadat ik plaats nam in een fauteuil in design look was ik verkocht. Deze fauteuil in design look had alles waarnaar ik op zoek was. Het ontwerp, een betaalbare prijs en ook nog eens een goede zit. Ik heb daarom een verkoper aangesproken om naar de verkrijgbare stofsoorten te vragen en heb gekozen voor een gewaagde bloemenprint in diverse vrolijke kleuren.

Vlakbij zag ik dat je via een trap naar beneden kon lopen naar de outlet afdeling. Een enorm aantal meubels in allerlei stijlen en uitvoeringen staan hier opgesteld. Allemaal flink afgeprijsd. Ik heb diverse outlet bankstellen bekeken. De meeste outlet bankstellen waren wat aan de grote kant. Ik heb maar een kleine woonkamer, dus een 2-zits bank is voor mij meer dan zat. Er bleek een 2-zits bank uit de Freistil collectie van Rolf Benz te staan! Mijn hart maakte een sprongetje. Doordat deze bank afgeprijsd was kon ik mij deze bank gewoon veroorloven. Een heuse design bank van het gerenommeerde merk Rolf Benz! Ik heb daarom geen moment geaarzeld en dezelfde verkoper weer aangesproken. Ik heb de bank direct aangeschaft. 

Volgende week komen ze mijn nieuwe fauteuil en bank bezorgen. Ik kan haast niet wachten! Voor een schappelijke prijs ben ik een fauteuil en heuse design bank rijker! Dus vanaf nu ben ik fan van Zitmaxx Wonen!

Leave a Reply

