Eetkamer tafel en bijpassende stoelen tussen de outlet meubelen gevonden!

Al geruime tijd wilde ik mijn eethoek vernieuwen. Ik had al naar verschillende tafels gekeken, maar nog niet het perfecte model gevonden. Omdat ik niet zo’n heel groot budget had en het liefst zo snel mogelijk in het bezit wilde zijn van een nieuwe eetkamer tafel, besloot ik na een tip van mijn buurman eens een kijkje te nemen bij Zitmaxx Wonen in Ter Aar. Mijn buurman heeft hier al diverse meubels besteld en is er erg tevreden over. Ik had al een paar keer een grote Zitmaxx vrachtwagen voor zijn deur zien staan en vroeg me af wat hij er allemaal gekocht heeft. Mijn buurman liet me daarom de meubels zien die hij bij deze meubelzaak gekocht heeft. Een mooie hoekbank, een fauteuil, een dressoir, een tv meubel en een bijpassende salontafel. En het was niet eens zo duur.Ik was onmiddellijk enthousiast. Ik besloot daarom de volgende dag zelf een kijkje te nemen in de Zitmaxx showroom.

En ja hoor, achter in de zaak zag ik een mooie eikenhouten tafel staan. Ik kon kiezen uit diverse afmetingen en kleuren. Ik besloot ook gelijk te kijken naar eetkamerstoelen. Tussen de outlet meubelen stonden 4 leuke gestoffeerde stoeltjes. Super goedkoop! Een vriendelijke verkoper hielp me om de stoelen naar de eetkamer tafel te sjouwen die ik zojuist had gezien. Het stond echt ontzettend mooi samen. En alle outlet meubelen zijn nog voordeliger. Ik had nu voor een zeer aantrekkelijke prijs een compleet nieuwe eethoek!

Ik kon de stoelen in principe direct mee naar huis nemen. Maar in dat kleine autootje van mij kon ik er net 2 kwijt. Ik vroeg daarom of het mogelijk was de stoelen gelijk samen met de eikenhouten tafel te laten bezorgen. Dit bleek geen probleem. Binnenkort staat er bij mij dus ook zo’n grote Zitmaxx Wonen vrachtwagen voor de deur staan. Kan haas niet wachten!

Leave a Reply

