Een lounge bank of Stressless bank bij Zitmaxx

Ik wilde ook wel een Stressless bank hebben. Bij een kennis had ik voor het eerst op een bank van dit bekende merk gezeten. Wat een genot, wat een comfort. Als je dan thuiskomt en je zit op je eigen bank, dan voel je des te meer het verschil. Deze kennis vertelde mij dat hij deze bank bij Zitmaxx Wonen heeft gekocht. De prijzen zijn daar volgens hem lager dan elders en de service is perfect. Sinds de eerste aanschaf van meubels uit deze meubelzaak is Zitmaxx zijn persoonlijke hofleverancier. Bevlogen kan hij vertellen over zijn bezoekjes aan Ter Aar waar in het industrieterrein hun meubelshowroom is gevestigd. Deskundige verkoopadviseurs hebben hem daar altijd geholpen de juiste keuze te maken. De collectie die ze hebben is zeer groot. Om van te watertanden zei hij erbij. De prijzen zijn scherper dan bij andere meubelzaken. Voor welke stijl je ook kiest, ze hebben het daar zeker! Kortom, hij sprak alleen maar lovende worden over Zitmaxx. Nu was ik op zoek naar een lounge bank. Door het enthousiasme van mijn kennis ben ik op het internet gaan zoeken naar de Zitmaxx Wonen website. De site alleen al is het bezoeken waard. Wat een reusachtige collectie meubelen in verschillende stijlen en designs. Van klassiek tot modern, van landelijk tot eigentijds. De lounge bank die ik in gedachte had vond ik al snel. Ik zag dat ik via de webshop zelfs online mijn bestelling kon doen. Op eenvoudige wijze kon ik mijn aankoop plaatsen. Dat heb ik dan ook gedaan. Omdat ik toch op de website was, ben ik even gaan zoeken naar andere artikelen. Zo kwam ik ook terecht bij de Stressless banken. En wat mijn kennis had gezegd klopte. Niet alleen het grote aanbod, maar ook het prijsverschil met andere zaken viel direct op. Ik heb dan ook een aanvullende order online geplaatst. Het was in mijn geval dus niet of de ene bank of de andere, maar gewoon allebei!

Leave a Reply

