Van een oorfauteuil tot een eetkamertafel, je slaagt altijd bij Zitmaxx!

Mijn jaarlijkse zoektocht naar verandering in mijn interieur is weer begonnen. Ditmaal was ik op zoek naar een nieuwe eetkamertafel. Onlangs was ik langs gegaan bij mijn ouders. Ze hebben een geweldige stoel gekocht met werkelijk een fantastisch zitcomfort. Een oorfauteuil. Als ik bij mijn ouders ben is dat dan ook mijn favoriete stoel. Een niet van mij alleen. Je moet goed opletten als je gaat zitten, want ook voor hun katten is dat een geliefd plekje. Een oorfauteuil hoor ik al zeggen: is dat niet iets van vroegere tijden? Zoals zoveel artikelen van vroeger is dit meubel “hot”. Het is nostalgie in een nieuw jasje. Natuurlijk zijn mijn ouders “iets” ouder dan ik, maar dat leid je niet af aan de inrichting van hun huis. Het meubilair is geheel in stijl van deze tijd. Mijn vader vertelde hoe hij aan het adres van de meubelzaak waar deze heerlijke stoel vandaan komt, gekomen was. Een goede kennis had hem getipt over Zitmaxx wonen in Ter Aar. Dit ligt vlakbij Alphen aan den Rijn en daar ben ik dan ook met de auto heen gereden. Ik kwam terecht in het industrieterrein Bovenland waar Zitmaxx een enorme showroom heeft. Ik keek er mijn ogen uit. Wat een enorm aanbod en niet onbelangrijk, tegen behoorlijk aantrekkelijke prijzen. In de showroom zag ik een mooie eetkamertafel staan. De meubelkeuze is dan ook enorm. Van modern tot klassiek of wat dan ook, door de grote meubelcollectie van Zitmaxx slaag je altijd. Een zo ook ik. De tafel die perfect bij mij en mijn interieur past vond ik vrij snel. Ook stond er een prachtige fauteuil met het zelfde zitcomfort als die van mijn ouders. Ik heb er een luxe stof bij uitgezocht. Ik heb de tafelen fauteuil gekocht en deze zijnnetjes aan huis geleverd. Een nu? Juist. Ik zit lekker ontspannen in mijn fauteuil te lezen. Ik geniet nu dubbel. Van een goed boek en de wereldse stoel en mijn prachtige tafel. Nu jij nog.

Leave a Reply

