Van een salontafel tot een tv kast: Zitmaxx Wonen!

Je hebt van die dagen dat het tegen zit. Vorige maand had ik zo’n dag. Ik liet een kop koffie omvallen over de salontafel en in een reactie om het tegen te houden stootte ik de lamp naast mij om. En zoals je dan kunt verwachten, viel die juist keihard op de tafel. Nu was het niet de eerste keer dat er iets op de tafel was gevallen en dat was te zien aan het grote aantal butsen in het blad. Voor mij was dit de bekende laatste druppel. Ik wilde nu beslist een andere tafel. Ik ben gaan zoeken op het internet. Ik kwam terecht op de website van Zitmaxx Wonen. Tjonge wat een groots aanbod. Ik had me nooit gerealiseerd dat er een dergelijk gevarieerd woonaanbod bestond. Van modern tot klassiek. Alleen al het doorlopen van de site was een waar genot. Het vinden van een juiste salontafel was dan ook geen enkel probleem. Ik heb op mijn gemak de site bekeken. Ik vond ook een tv kast geheel in stijl met de tafel. En als je dan toch iets koopt, dan maar in één keer goed. Hoe ik mij dit zomaar kon permitteren. Kijk zelf op de site en zie de fantastisch lage prijzen. Het prijsverschil met andere zaken opent de mogelijkheid iets extra’s te kopen. En dat allemaal bij Zitmaxx Wonen. Natuurlijk willen jullie weten hoe het verder afliep. Heel gemakkelijk. Je kunt kiezen om naar ter Aar te komen en zelf een kijkje te nemen in de grote showroom. Ter aar ligt redelijk centraal in Zuid-Holland vlakbij Alphen aan den Rijn. Ik zelf koos er echter voor om gebruik te maken van hun online bestelsysteem. Dit systeem werkt snel en goed en is voor iedereen eenvoudig te bedienen. Gisteren werden de tafel en tv kast gebracht. Alles werd direct op de juiste plek gezet en het overtollig verpakkingsmateriaal keurig mee terug genomen. Ik heb mijn nieuwe aankopen nu één dag en ben er zeer tevreden mee. En dat geldt ook zeker voor de service van Zitmaxx!

Leave a Reply

