Een wandmeubel of een eetkamerstoel, bij Zitmaxx Wonen zit je goed!

De laatste tijd heb ik veel op het internet gesurft. In wezen wat doelloos, totdat ik op de website van Zitmaxx Wonen terecht kwam. Er staan enorm veel meubels en andere spulletjes die met wonen te maken hebben op. Mijn blik werd gevangen door een paar strakke wandmeubels. Je kijkt dan even rond in je huis en dan zie je goed dat je eigenlijk allang aan verandering toe bent. De keuze bij Zitmaxx is reusachtig. Van klassiek tot modern, van eigentijds tot nostalgie. Mijn oog viel op een zeer hip zwevend wandmeubel. Maar je vraagt je af of het wel bij de rest van je interieur past. Mijn eettafel had ook zijn langste tijd gehad en op de stoelen waren de slijtageplekken al zichtbaar. Ik ben dan ook verder gaan kijken op de site. Een daar vond ik een eetkamertafel met stoelen die mooi te combineren waren met het wandmeubel. De prijzen waren zeer acceptabel. Je kunt dan wachten en uitstellen, maar ik besloot de knoop door te hakken. Op de site stonden mogelijkheden om het te kopen. Online, via een gebruiksvriendelijk bestelsysteem, of naar de showroom in Ter Aar te gaan. Ik koos voor het laatste. Nou, ik heb er geen spijt van. Wat een grote woonoppervlakte beslaat de showroom van Zitmaxx in Ter Aar. Ook werd ik snel en goed geholpen. De verkoper hanteerde niet de bekende verkoop praatjes, maar adviseerde mij op een rustige, maar wel gedreven wijze. De koop was snel afgerond, al was het nog wel de vraag of ik bij de eettafel een eetkamerstoel extra zou nemen of niet. Ik besloot het eerst op 4 te houden. Het is onlangs gebracht. Keurig netjes is alles op de juiste plaats gezet. Het overbodige verpakkingsmateriaal namen de bezorgers ook weer mee. Nu het er staat, merk ik dat ik toch een eetkamerstoel mis. Vandaag heb dan ook online een extra bestelling geplaatst. Dit ging net zo eenvoudig als het kopen in de winkel. De extra stoel wordt eerdaags gebracht en ik heb mijn interieur weer een nieuw uiterlijk gegeven.

Leave a Reply

