Stressless fauteuils, stoelen en banken bij Zitmaxx Wonen

Herkennen jullie ook dat gevoel. Je zit thuis in je luie stoel, maar toch heb je het gevoel dat je “iets” mist. Dat ‘’iets’’ is nu gevonden. De meest ontspannende zitmeubelen van deze moderne tijd. Stoelen waarin je volledig tot rust komt endie zorgen voor een optimaal zitcomfort. Vandaar de toevoeging  Stressless. Ik had al eens iets gehoord van dit merk. Je wordt dan nieuwsgierig en je gaat op onderzoek uit. De collectie bestaat uit fauteuils, stoelen en banken met allerlei relaxfuncties. Dezezitmeubelen passen zich volledig aan je lichaam aan. De bekleding bestaat uit materiaal van zeer hoge kwaliteit. De meubelen reageren op elke bewegingen die je met je lichaam maakt en dat geeft een fantastische ondersteuning en heerlijk comfort. Het zijn zitmeubels die echt horen bij deze tijd. Met deze kennis in mijn achterhoofd ben ik de markt gaan verkennen. Ik heb via het internet de website van Zitmaxx Wonen opgezocht. Ik ben er al vaker geweest en ik kan jullie oprecht zeggen dat het een aanrader is. Ik besloot er nogmaals een kijkje te nemen. In Ter Aar hebben ze een mooie showroom waar je de tijd ontspannen kan doorbrengen. En een goede ontspanning hebben we toch allemaal nodig. Zitmaxx Wonen heeft een aparte ruimte waar een enorme collectie Stressless fauteuils, banken en stoelen staan opgesteld. Je bent niet gebonden aan een bepaald model, stof, leersoort of kleur. In tegendeel. Er is een keuze uit zeer veel modellen en je hebt keuzeuit wel honderd kleurstalen! In de showroom heb ik al snel de perfecte fauteuil gevonden en een mooie rode stof uitgezocht. Ik wacht nu in spanning af wanneer ze mijn aankoop komen bezorgen zodat ik lekker ontspannen kan genieten in mijn nieuwe stoel. En de prijs? Kijk zelf maar op de site. Modern laag!

Leave a Reply

