Een oorfauteuil of eetkamertafel kopen? Zitmaxx Wonen!

Wat kan je al niet besparen als je rustig de tijd neemt. Voor de woonkamer en eetkamer waren Liesbeth en ik op zoek naar nieuwe meubelen. Ik kan nu wel verklappen dat er vele manieren zijn, maar dat ik de makkelijkste heb gevonden! Liesbeth had al veel folders doorgespit en stelde voor eens naar een woonboulevard te gaan. Je weet hoe dat dan gaat. Je bent de gehele dag in touw en je schoenen raken versleten doordat Liesbeth steeds weer naar een andere zaak wilt en ik mis dan juist weer de voetbalwedstrijd op tv. Daar had ik dus even geen zin in. Ik zei dan ook tegen Liesbeth dat ze eindelijk eens moest onthouden en dat wij in de tijd van het internet leven. In één van de bladen had ik een advertentie gezien van Zitmaxx Wonen. Waarom ik juist deze winkel koos? Vrienden van ons hadden deze naam al eens genoemd. Zij waren naar Ter Aar gegaan en hebben daar de showroom geplunderd! Nou ja, Wim moest mee voor het geld en Martine kocht. Zij hadden een geheel nieuw interieur aangeschaft en Wim vertelde dat ze dit konden doen omdat bij Zitmaxx de prijzen veel lager waren dan bij andere meubelzaken die ze bezocht hadden. Enfin, ik heb de website van Zitmaxx bekeken. De verbazing was groot. Wat een assortiment. En inderdaad tegen scherpe prijzen. Ik moet eerlijk zeggen, winkelen vind ik normaal niet fijn, maar dit was echt leuk. We hebben de site samen bekeken en Liesbeth was weg van een oorfauteuil en ik zag een mooie eetkamertafel. En het mooiste vond ik nog dat we er niet op uit hoefden om nieuwe meubelen te kopen. Want via de Zitmaxx sitekun je gemakkelijk online bestellen. Dit hebben we dan ook gedaan. Vorige week zijn de meubels thuis bezorgd. Zelf hoefde ik niet te sjouwen. Het werd keurig binnen gebracht en op de juiste plaats gezet. Fantastisch allemaal. Liesbeth zit heerlijk in haar nieuwe oorfauteuil en de eetkamertafel past uitstekendbij onze eetkamerstoelen.

Leave a Reply

