Lounge bank bekeken en Stressless bank cadeau gekregen!

Er was eens. Hiermee beginnen vele sprookjes. Wat mij is overkomen lijkt ook wel een sprookje. Met mijn vriendin en mijn schoonouders ben ik naar Ter Aar geweest om de lounge bank te kopen, die mijn schoonvader wilde hebben. Waarom Ter Aar. Om de simpele reden dat daar Zitmaxx Wonen gevestigd is, met een grote showroom op het industrieterrein Bovenland. Mijn schoonouders kopen daar al jaren hun meubilair en zijn zeer tevreden over deze woonwinkel. Zo tevreden dat ze nergens anders naar toegaan. Via het internet had ik de website van Zitmaxx al bekeken. Ik was positief verrast over wat je daar allemaal te zien krijgt. Je kunt alle soorten meubels daar vinden in alle gangbare stijlen. En alles tegen betaalbare prijzen. Bestellen kan ook eenvoudig via hun online webshop. Nu was dit niet het geval, maar ik onthoud het voor later. Dus ik ging mee naar Ter Aar. Daar aangekomen keek ik mijn ogen uit. Wat een enorme ruimte. De verkoper die naar ons toekwam kende mijn schoonvader al van diens vele bezoeken. Maar goed, wij op zoek naar de lounge bank die mijn schoonvader in zijn gedachte had. De bank zag er mooi uit. Met mijn vriendin ben ik verder door de winkel gelopen. Wat een gigantisch aanbod. Alles op het gebied van wonen kan door Zitmaxx geleverd worden. We kwamen terecht bij een ruimte met Stressless banken. Mijn schoonouders hebben ook zo’n bank in hun kamer staan, dus wij wisten wel al het een en ander over het heerlijke zitcomfort. Maar ja, wij zijn net begonnen en dan koop je nog niet snel zo iets. Mijn vriendin en ik zijn een paar banken gaan “uitproberen”. Vooral één model in het bijzonder zat zo lekker. Een nu komt het einde van het sprookje. Mijn schoonouders hadden hun bank besteld en zagen ons zitten. Ik zag dat mijn schoonmoeder iets in het oor van mijn schoonvader fluisterde. Volgende week hebben wij onze Stressless bank! Bedankt Zitmaxx voor die lage prijzen!

Leave a Reply

