Eetkamer tafel gevonden tussen outlet meubelen Zitmaxx Wonen

Mijn droom is eindelijk in vervulling gegaan. Ik wilde niets liever dan een nieuwe keuken. Ik ben een echte keukenprinses en ben altijd bezig met koken. Maar om de heerlijkste gerechten te kunnen bereiden, heb je meer nodig dan goede recepten, passie voor koken en keukengerei. Dus hebben mijn man en ik gespaard voor de aanschaf van een luxe keuken met kookeiland. De keuken is inmiddels geplaatst en is echt mijn favoriete plek in huis. Hoewel we nu eindelijk een keuken hebben met een groot werkblad en alle denkbare apparatuur, is er toch nog een minpuntje. En dat is de eetkamertafel. De keuken die we hebben uitgekozen is zeer modern. De tafel die we hebben past er eigenlijk niet zo goed bij. Daarnaast is deze ook wel een beetje aan de kleine kant. Nu ik dagelijks allerlei culinaire hoogstandjes bereid en regelmatig etentjes geef, hebben we eigenlijk een grotere eetkamer tafel nodig.

We hebben eerst online wat rondgekeken. Het aanbod is groot en de meeste tafels zijn mooi, maar erg prijzig. Een vriendin had recentelijk een bank gekocht bij Zitmaxx Wonen. Omdat ze erg enthousiast was over deze meubelzaak, hebben mijn man en ik de website opgezocht. We zagen dat er meer dan 100 verschillende eettafels op de site stonden. Een bezoek aan de showroom waard dus.

We zijn daarom diezelfde week naar Ter Aar gereden om de collectie tafels te bekijken. Het bleek dat er op de begane grond van het pand een outlet zat. De outlet meubelen die hier staan zijn extra afgeprijsd. Tussen al die outlet meubelen zag ik onmiddellijk onze tafel staan. Een stoere eikenhouten tafel met een blad van 2.20 meter! Hier zouden mijn gasten heerlijk aan kunnen dineren. De simpele lijnen van de tafel passen perfect bij onze moderne keuken.

Inmiddels hebben we het eerste diner aan onze nieuwe tafel al gehad. Het was fantastisch. Eindelijk is ons huis compleet. We genieten volop van onze keuken met bijpassende eettafel en zien uit naar nog vele gezellige etentjes en borrels met onze lieve vrienden!

Leave a Reply

