Je laat je niet de kast op jagen met een ladekast of tv kasten van Zitmaxx!

Je zoekt nieuwe kasten voor je woonkamer en je krijgt allerlei goedbedoelde adviezen. Maar je bent uiteindelijk zelf degene die beslist en zelf het geld moet ophoesten. Ik was op zoek naar een ladenkast en een tv kast. Je zegt dat tegen je vrienden en dat krijg je een vracht aan adviezen. Waar je op moet letten, waar je moet kijken en wat de prijzen zoal zijn. Maar geen van die woonwinkels had wat ik zocht, of het was gewoon niet te betalen. Op een bepaald moment kreeg ik al de kriebels als de woorden ladenkast of tv kasten vielen. Ten slotte ben ik via het internet maar gaan zoeken. Lekker thuis, zonder de goedbedoelde raadgevingen van anderen. Dan blijkt dat er veel te koop is. Ik kwam ten slotte terecht op de website van Zitmaxx Wonen. Ze hebben een showroom dichtbij Alphen aan den Rijn in Ter aar. Als je op de site bent krijg je al snel de indruk dat het hier om big business gaat. Wat een ruim assortiment en in zoveel verschillende stijlen. Bij de tv kasten vond ik een kast waar ik een goed gevoel bij had. Precies de juiste afmetingen en kwaliteit die ik voor ogen had. Een dan nog eens de prijs. Schitterend laag! Even overgeschakeld naar het aanbod ladekast. En ja hoor. Er stond een schitterend model bij. Via de website kun je de meubels online bestellen. Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt. Eerdaags zullen de kasten bezorgd worden. Niet slechts aan de deur, maar tot op de plek die ik wil hebben. In slechts een klein uurtje had ik gevonden en besteld wat ik wilde. Voortaan vraag ik het niet meer aan vrienden maar ga ik direct naar Zitmaxx Wonen. En wat heb ik gedaan met hun adviezen. Juist. Ze kunnen de kast op met hun adviezen!

Leave a Reply

