Van eetkamerstoel tot wandmeubel: Zitmaxx!

Anderen hebben mij hiervoor van te voren gewaarschuwd. Je koopt niet zomaar een losse eetkamerstoel. Maar je denkt vaak, dat als één stoel kapot is, je alleen deze gaat vervangen. Mooi niet. Dezelfde vrienden namen mij mee naar Ter Aar. Daar is in het industriegebied Bovenland het woonwarenhuis Zitmaxx gevestigd. Toen ik daar aangekomen was keek ik mijn ogen uit. Wat een groot pand. Eenmaal binnen sta je versteld van het grote assortiment. Om van te smullen. En niet veel van het zelfde, maar juist heel divers. Veel verschillende stijlen samengebracht op een ruime verkoopvloer. En dan de prijzen. Relatief laag ten opzichte van vele andere zaken die ik eerder al eens had bezocht. Mij werd direct duidelijk wat mijn vrienden bedoelden. Een enkele eetkamerstoel zou zonde zijn. Voor wat meer geld had ik een compleet nieuwe eethoek. Een nieuwe tafel met nieuwe bijpassende stoelen. Een ze zaten heerlijk. Ik raakte daarom direct in de ban van het verder kopen, want ik had nog iets anders gezien in de showroom. Een wandmeubel, geheel volgens mijn smaak. Natuurlijk had ik stiekem weleens eerder naar zo iets gekeken, maar nooit een besluit genomen het te kopen. Maar eerder genoemde scherpe prijzen waren voor mij nu juist dat ene kleine zetje dat ik blijkbaar nodig had, om het uiteindelijk niet alleen bij kijken te laten. Inderdaad, ik kocht ook dat  wandmeubel.

Thuis heb ik de website van Zitmaxx opgezocht. En ja, veel van wat ik gezien had in de showroom zag ik ook terug op de site. Een nog veel meer. Bij Zitmaxx Wonen, een van de grootste woonwarenhuizen van Nederland, in ieder geval een van de grootste in mijn beleving, kan je zelfs heel eenvoudig online kopen. Hiervoor hebben ze een zeer gebruiksvriendelijk bestelsysteem. Kom je er niet helemaal uit, dan kun je altijd bellen. Met mijn goede ervaring over Zitmaxx, zal het niet lang duren voordat ik ook van het online bestellen gebruik ga maken. Lekker vanuit je luie stoel bestellen en het wordt keurig netjes thuis gebracht. Het gemak dient ook nu weer de mens!

Leave a Reply

