Ik zocht een tv kast en nam een salontafel mee. Waar? Zitmaxx Wonen!

Onlangs heb ik een nieuwe televisie gekocht. Mijn oude tv had ik altijd in een eiken kast staan waarvan de deuren dicht konden. Mijn nieuwste aanwinst is echter veel groter dan de gangbare modellen die ik in de tijd van mijn tv kast kocht. De televisies van tegenwoordig zijn niet alleen breder en hoger, maar ook veel smaller en worden vrijwel standaard geleverd op een voet. Tijd dus om op zoek te gaan naar een nieuwe kast voor mijn tv. Hoe doe je het dit tegenwoordig. Niet meer door winkel in, winkel uit te lopen. Tegenwoordig winkel je gewoon vanuit huis. Dus ook ik ging “surfen” op het internet. Ik kwam terecht bij Zitmaxx Wonen, een woonwinkel in het plaatsje Ter Aar. Alleen al door het bekijken van de site werd ik enthousiast. Zoveel soorten, stijlen en mogelijkheden. Modern, klassiek, design of wat dan ook. De prijzen vielen mij ook erg mee. Op dezelfde site zag ik ook een mooie salontafel uit het zelfde meubelprogramma staan. Bestellen was mogelijk via het online bestelsysteem dat Zitmaxx hanteert. Eenvoudig en zeer gebruikersvriendelijk. Omdat ik toch de tijd had en Ter Aar niet ver van mij vandaan ligt, ben ik gewoon eens naar de showroom gereden. De verkoper stond mij rustig te woord. Geheel ontspannen hoorde hij mij wensen aan en beantwoorde al mijn vragen op een vriendelijke en deskundige wijze. Niet van dat opdringerige wat je soms in andere zaken meemaakt. De tv kast en de salontafel vielen mij zeker niet tegen!Eigenlijk vond ik ze in het echt nog veel mooier! Ik heb deze meubels dan ook direct besteld. Deze week worden mijn aankopen bij mij aan huis bezorgd. Ik kan alleen maar zeggen aan jullie: Ben je op zoek naar nieuwe meubels?Zitmaxx Wonen in Ter Aar is een echte aanrader!

Leave a Reply

