Van outlet bankstellen tot fauteuil in design look. Mix en match bij Zitmaxx Wonen!

Mijn vriend en ik zitten wat betreft interieurstijl echt totaal niet op dezelfde lijn. Hij is helemaal gek van minimalistische interieurs, strakke lijnen en RVS details. Ik daarentegen heb een hele andere smaak. Geef mij maar een warm en landelijk interieur met gezellige frutsels en woonaccessoires. Je begrijpt, het vinden van nieuwe meubels voor onze woning is knap lastig. Momenteel bestaat ons interieur uit een mix van onze stijlen waardoor het oogt als een bij elkaar geraapt zooitje. Over één ding waren we het eens. Dit moest echt anders. Dus hebben we de auto gepakt en zijn we naar meubelzaak Zitmaxx Wonen gereden. Mijn vriend was direct helemaal weg van de design banken van Freistil die ze daar verkopen. Verderop in de showroom zag ik een prachtig bankstel met grote en zachte kussens. Ik vond die Freistil banken helemaal niets en mijn vriend zag dat landelijke bankstel helemaal niet zitten. Toen we verder liepen zag mijn vriend een fauteuil met design uitstraling waarin hij echt heel lekker zat. Hij wilde er niet eens meer uit opstaan. Ik besloot daarom zelf nog maar verder te kijken en kwam op de outlet afdeling terecht. Tussen de outlet bankstellen stond mijn droom bank. Het was liefde op het eerste gezicht. Een groot model met enorm veel kussens. En niet alleen het model sprak me aan, de prijs was helemaal aantrekkelijk. Wat een korting! Enthousiast liep ik terug naar mijn vriend die nog steeds uiterst tevreden in die fauteuil zat. Ik vertelde hem over de mooie en goedkope bank die ik tussen de andere outlet bankstellen had zien staan. Natuurlijk wist ik dat het model hem niet aan zou spreken. Maar de prijs zou hem vast van gedachte doen veranderen! Met enige moeite lukte het me hem uit die fauteuil te krijgen en hem mee te nemen naar de outlet afdeling. Tja, en inderdaad was het model niet zijn ding, maar hij moest toegeven dat de prijs toch wel heel erg meeviel. Hierdoor zouden we nog aardig wat geld overhouden. En mijn vriend wist precies waar we dat geld aan zouden uitgeven. Die fauteuil  design look. Ik had het kunnen weten. Inmiddels staan mijn droom bank en zijn droom fauteuil in onze woonkamer. Qua stijl is het nog altijd een bij elkaar geraapt zooitje. Maar wat zijn we er gelukkig mee!

Leave a Reply

