Stoelen waarin je eindelijk “Stressless” kan zitten, koop je bij Zitmaxx Wonen

Jij en ik leven in een hectische tijd. Alles moet sneller dan snel gaan en dan nog is het vaak niet snel genoeg. Waar is die tijd gebleven met de gedoseerde ontspanning vraag ik mij wel eens af. Ik heb nu dan ook iets nieuws ontdekt wat naadloos aansluit bij de druk van deze moderne tijd. Ik heb een stoel gekocht. Nee, niet zo maar een stoel, maar een Stressless stoel. Veel meer dan voorheen brengen wij het merendeel van onze tijd zittend door. Een dan vaak in stoelen waar je niet echt lekker ontspannen in zit. Ik moest kortgelden voor mijn werk in Nieuwkoop zijn. In deze plaats ben ik vaker geweest, want ik koop altijd mijn meubels bij Zitmaxx Wonen in de buurtgemeente Ter Aar. De bijeenkomst was deze keer sneller afgelopen dan normaal, dus ik vatte het plan op om weer eens een kijkje te nemen in de gigantische showroom van Zitmaxx Wonen in het industrieterrein Bovenland. Op mijn gemak door de showroom lopend kwam ik terecht bij de afdeling van Stressless. Mijn aandacht werd direct getrokken door deze zitmeubelen. Een beetje ontspanning kon ik wel gebruiken, dus vroeg ik de verkoper om meer uitleg. Zoals gebruikelijk bij Zitmaxx Wonen kreeg ik een goed en duidelijk verhaal. De ronde vorm onder de stoel biedt de mogelijkheid 360° te draaien en het zitmeubel past zich geheel aan je lichaam aan en ook aan de bewegingen die je maakt. Ik heb alle modellen gelijk even uitgeprobeerd. Ik was meteen verkocht. De prijzen vielen mij nog mee voor een dergelijke stoel. Over een paar weken wordt mijn aankoop thuis afgeleverd. Willen jullie meer weten over deze geweldige stoelen? Ga dan alvast naar de website van Zitmaxx Wonen. Je kunt de gehele collectie online bekijken en zelfs bestellen. Heel gemakkelijk. Net als de stoel die ik besteld heb, zeer relaxt.

Leave a Reply

