Voor een eetkamerstoel of een wandmeubel moet je naar Zitmaxx Wonen

Hoe kan ik jullie duidelijk maken dat je voor het aanschaffen van nieuwe meubelen bij Zitmaxx Wonen moet zijn. Ik zal jullie vertellen over mijn ervaring. Al weer een tijdje geleden ging er bij ons een eetkamerstoel kapot. Door het vaak wiebelen op de stoel brak een poot af. Tja, wie wiebelt er nu op een stoel. Maar dan komt het probleem, om precies een dezelfde stoel weer te vinden. De winkel waar ik deze ooit had gekocht bestaat niet meer, dus dat was een bijkomend probleem. Ik had al eens eerder gehoord dat er in Ter Aar een grote woonwinkel is. Ik heb via de site het juiste adres opgezocht en wij zijn er met de auto heen gereden. Nu heb ik veel winkels gezien, maar Zitmaxx heeft in Ter Aar wel een hele grote en ruime woonwinkel in het industriegebied Bovenland. Wat een grote keuze mogelijkheid geven zij. En wat je niet snel verwacht, de prijzen zijn verrassend laag. Samen met mijn vrouw heb ik een “rondtoer” door de showroom gedaan. Vrijwel alles op het gebied van wooncomfort zijn we tegen gekomen. In alle soorten en maten en van modern tot klassiek. Het plan om alleen een eetkamerstoel te kopen, lieten we al snel varen. Door de gunstige prijzen zijn we uitgekomen op een geheel nieuwe eethoek. Oh ja, we zagen een wandmeubel waar wij allebei direct weg van waren. De eethoek en het wandmeubel zijn inmiddels gebracht, want ook de levertijden zijn kort. Door Zitmaxx is alles netjes op zijn plaats gezet en verpakkingsmateriaal dat anderen vaak achterlaten, namen ze mee. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop. Als je meer informatie wilt hebben over Zitmaxx Wonen, bekijk dan de website. Daar krijg je al een indruk over de omvang van het bedrijf. Een als je geen zijn hebt om er naar toe te rijden, is het heel eenvoudig om online je bestelling te doen. Dus, waar wacht je nog op?

Leave a Reply

