Een glazen salontafel of koloniale meubelen, Zitmaxx voor elk wat wils!

Heb je ook zin je interieur onder handen te nemen? Nou, ik kan er over meepraten. Ik ben weer naar Zitmaxx in Ter Aar geweest. Ik ben echt gek op koloniale meubelen en ik wilde mijn zithoek verfraaien met een mooie glazen salontafel en een koloniale tv kast en hoektafel. Zitmaxx is voor mij al jaren een vertrouwd adres. Al mijn meubels komen er vandaan. Het kan niet anders of je slaagt er want er is keus genoeg en aan iedere smaak en woonstijl is gedacht. En belangrijker nog, de prijzen zijn er aantrekkelijk. Ik geloof dat ze zelfs laagste prijsgarantie geven. In de afgelopen maanden heb ik vaak de website van Zitmaxx bekeken. Een mooie site, waarop veel informatie te vinden is. Natuurlijk kun je bij Zitmaxx ook alles online bestellen. Handig voor wie geen zin of tijd heeft om naar de showroom te rijden. En net als bij het kopen in de winkel wordt alles keurig thuis bezorgd tot “in de kamer”. Dus geen gesjouw en gesleep. Nee, de Zitmaxx bezorgdienst zet alles keurig op de door jou gewenste plaats.

Er zijn kookgekken en koopgekken. Het is duidelijk dat ik tot de laatste categorie behoor. Maar wat wil je dan ook. De showroom van Zitmaxx bezoeken staat voor mij synoniem aan wat anderen verstaan onder winkelen. Alleen deze keer werd ik overvallen. Nee, ik hoefde geen 112 te bellen, wat het is als metafoor bedoeld. In de showroom liep ik vrijwel direct tegen “mijn” koloniale meubelen en glazen salontafel aan. Bingo. Precies wat ik zocht. Ik heb niet meer getreuzeld en verder gekeken, maar direct gekocht. Want de prijzen die Zitmaxx hanteert zijn zo laag dat je het je kunt permitteren. Ga dus snel ook eens een kijkje nemen in het Zuid Hollandse Ter Aar. Je slaagt beslist!

Leave a Reply

