Oorfauteuil en ook nog een eetkamertafel gekocht bij Zitmaxx Wonen

Oud is weer nieuw! Waar ik het over heb? Een oorfauteuil. Ja, die zo heerlijk zittende stoelen, waar je “vroeger” zo lekker in zat te lezen in een goed boek. Precies het soort fauteuil dat ik wilde hebben. En waar ga je dan heen? Naar Zitmaxx in Ter Aar. Nooit geweest? Jammer. Dan mis je toch grote kansen. In Ter Aar, op het industrieterrein Bovenland, heeft Zitmaxx een enorm grote showroom. Vrijwel alles op het gebied van meubels en wonen, staat daar tentoongesteld. Als je wilt, kan je er uren doorbrengen in de showroom en ideeën opdoen hoe je jouw woning een nieuwe “look” kunt geven. Dus plan ruim de tijd ervoor, anders heb je later spijt. Hoewel, als je er eenmaal bent geweest, wil je er net als ik vaker terug komen om er een kijkje te nemen. En de prijzen? Die zijn scherp! Het is dan ook duidelijk dat ik daar mijn oorfauteuil heb gekocht. Het meest had ik nog moeite met kiezen. Wat een assortiment. Maar ik heb nu mijn fauteuil en ben er zeer tevreden over. En terloops heb ik ook een eetkamertafel gekocht. Ik zag die staan en voor dat lage bedrag moest ik die tafel wel kopen! Bezorgen was geen probleem. Zitmaxx heeft een goed werkende bezorgservice. De eetkamertafel en de stoel, sorry de fauteuil, werden netjes aan huis gebracht. En niet tot aan de voordeur, maar netjes binnen gezet op de plaats die ik aan heb gewezen. Nieuwsgierig geworden? Ga dan zelf eens kijken. Of bekijk de website van Zitmaxx. Daar krijg je al een goed overzicht wat zij te bieden hebben. Een heb je geen tijd, dan is het ook mogelijk via de webshop je bestelling te doen. Geheel online kun je jouw bestelling plaatsen. Ja, dit gemak kende vroegere tijden niet. Dat is iets van heden. Zie je graag snel bij Zitmaxx Wonen.

Leave a Reply

