Loungebank en relaxfauteuils. Zitmaxx Wonen expert in zitten!

Zoals ik in de aanhef al stel, kun je bij Zitmaxx Wonen terecht voor een goed advies over zitmeubelen en uiterst comfortabel zitten. En wat is er nu fijner dan wanneer je thuis komt van je werk, je lekker kunt gaan zitten in een goede stoel, bank of fauteuil. En wat een teleurstelling is het als je thuiskomt en je een zitmeubel met een harde zitting hebt, waar je een groot gedeelte van de dag op je werk ook al op hebt gezeten. Nu ik heb thuis een heerlijk zittende loungebank die ik heb gekocht bij Zitmaxx Wonen. Maar gisteren was ik op bezoek bij een klant en daar hadden ze een paar voor het gevoel nog beter zittende fauteuils. De fauteuil zat zo heerlijk dat ik het deze keer zelfs vervelend vond dat het gesprek niet langer duurde. Bij Zitmaxx Wonen had ik de loungebank online gekocht via de webshop van hun website. Een dat ging toen zo ”easy”. Je gaat naar hun website en uit het enorme assortiment dat daar afgebeeld staat maak je een keuze. Ik heb toen alleen een ander design genomen dan wat er oorspronkelijk afgebeeld stond. En de prijs? Zeer aantrekkelijk laag. Daarom ben ik vanochtend weer naar de website gegaan, maar nu om te kijken welke fauteuils er te krijgen zijn bij Zitmaxx. Want zo’n comfortabele fauteuil waarop ik bij mijn klant had gezeten, zag ik wel zitten. Er bleken er heel wat te zijn. Vooral op het gebied van relaxfauteuils is er veel keus. Daarom ben ik vandaag eens gaan kijken in hun showroom in Ter Aar. Ja, in Ter Aar, want daar is Zitmaxx Wonen gevestigd en ik moest er toch in de buurt zijn. Ik heb een paar relaxfauteuils uitgeprobeerd. Wat zit dat lekker. Ik heb dan ook een relaxfauteuil gekocht en deze wordt deze week gratis bezorgd! Wat zal ik voortaan relaxen!

Leave a Reply

