Vitrinekasten of eetkamerstoelen, Zitmaxx Wonen heeft het allemaal!

Zijn jullie het net zo als ik wel eens zat om steeds veel winkels te moeten bezoeken, voordat je vindt wat je zoekt. Jullie niet? Nou, ik wel. En achteraf was het voor mij niet eens nodig. Hoe het allemaal begon. Saskia en ik wilden een andere vitrinekast en vier nieuwe eetkamerstoelen. En stom genoeg lieten we ons steeds weer leiden door “aanraders” van anderen. Op een zeker moment krijg je er genoeg van. Daarom ben ik maar eens achter de computer gaan zitten en ben het internet gaan afstruinen.

Had ik veel eerder moeten doen. Op een gegeven moment kwam ik terecht op de website van Zitmaxx Wonen. Op deze website vond ik veel afbeeldingen van vitrinekasten en eetkamerstoelen. En de daarbij behorende prijzen waren laag. Nu waren er twee opties. Ik kon online kopen en daarbij gebruik maken van het handige bestelsysteem, of ik kon een ritje maken naar Ter Aar in Zuid-Holland en ter plaatse een kijkje nemen. In eerste instantie had ik eigenlijk geen zin meer in dit laatste, omdat ik al genoeg winkels had gezien. Maar het zien van de afbeeldingen en de prijzen gaven toch de doorslag om naar Zitmaxx te gaan. Je denkt al snel dat bij een lage prijs ook de kwaliteit minder is. Zitmaxx Wonen is gevestigd in het industriegebied van Ter aar. Daar aangekomen troffen we een reusachtig grote woonwinkel aan en een fraaie showroom. Saskia en ik werden allervriendelijkst geholpen. Geen vraag was de verkoper te veel. Er was een ruime keuze aan vitrinekasten. En met de kwaliteit zat het zeker snor. Hier vonden wij eindelijk wat wij zochten. En zeer betaalbaar. En om het verhaal af te ronden. Zitmaxx Wonen heeft een eigen bezorgdienst en deze brengt een dezer dagen de kast en stoelen netjes bij ons thuis. Had ik dit maar eerder geweten. Had mij in ieder geval een hoop onnodig loop- en zoekwerk bespaard!

Leave a Reply

