Zoek je loungebanken of toch een echte hoekbank, Zitmaxx heeft het!

Ik was dringend toe aan een andere bank in mijn huis. Ik ben mij dan ook eens gaan verdiepen wat er tegenwoordig allemaal te koop. Natuurlijk heb ik vele adviezen gekregen, maar zoals jullie begrijpen bepaal ik het toch echt zelf. Een veel genoemd type bankstel waren loungebanken. Ik ben daar verder naar gaan zoeken. Uiteraard eerst op het internet. Ik kwam al vrij snel op de website van Zitmaxx Wonen terecht. Echt een website om van te genieten. Omdat ik er nooit eerder naar had gezocht, wist ik niet dat er zoveel soorten banken te koop waren. Maar natuurlijk houd je ook de prijzen goed in de gaten. We leven momenteel in een moeilijke tijd, waar je goed moet opletten wat je koopt en wat je er voor moet betalen. Betreffende dit laatste stelde de prijzen op de website van Zitmaxx mij wel wat gerust. Zeker niet te duur en goed betaalbaar. Ik zag dat je via de webshop zelfs online een bestelling kon doen. Ik heb er even naar gekeken en het is heel eenvoudig te bedienen. Goed om te weten, maar ik was nog niet in dit stadium beland. Ik zag dat ze een grote showroom hebben in Ter Aar in Zuid-Holland. Daar ben ik dan ook naar toegegaan. Heel indrukwekkend groot. Ik werd direct geholpen door een van hun verkoopadviseurs. Die liet mij verschillende loungebanken zien. Toch was dit niet wat ik echt wilde. Op advies van de verkoper ging ik bij andere bankstellen kijken. En daar kwam ik een prachtige hoekbank tegen. Precies wat ik wilde. En tegen een zeer schappelijke prijs. Mijn besluit stond dan ook snel vast. Ik besloot deze bank te kopen. De hoekbank zal deze week bij mij worden bezorgd, niet tot aan de deur, maar tot in de kamer. Zitmaxx heeft een eigen bezorgdienst die dit allemaal regelt. Nog even wachten en dan heb ik mijn nieuwe bank in huis!

Leave a Reply

