Enorm veel hoekbanken en prachtige buffetkast bij Zitmaxx Wonen!

Als je Zitmaxx Wonen zegt, denk ik voortaan meteen aan volop woongenot. Ik ben op zoek geweest naar andere meubels voor in de woonkamer. Tegen de kale wand wilde ik een grote buffetkast hebben en omdat de kamer vrij groot is, zocht ik tevens een hoekbank. Nou, ik heb het geweten. Zoeken en netjes vloeken. Steeds niet vinden wat je zoekt. Totdat ik op het internet ging kijken. Ik kwam terecht bij de website van Zitmaxx Wonen in Ter Aar. Hoe meer ik door de site klikte, hoe meer ik gefascineerd raakte door het overweldigende aanbod. Hoekbanken en buffetkasten verkrijgbaar in allerlei soorten, stijlen en maten. En ook de meubels die ik in gedachte had. Toeval? Later kwam ik er achter dat het bij Zitmaxx geen toeval is. In Ter Aar hebben ze een mega woonwinkel. Logisch dat je er dan wel moet slagen.

Maar even terug in de tijd. Ik was dus beland op de website van Zitmaxx Wonen. Gelukkig zat ik op een stoel achter mijn computer, anders was ik achterover gevallen van de lage prijzen. Via de webwinkel bestaat de mogelijkheid online je bestelling te doen. Even gekeken hoe dat in zijn werk gaat en het blijkt super eenvoudig te zijn. Zeer gebruikersvriendelijk. Toch besloot ik daar geen gebruik van te maken, maar de meubels ‘live” te zien. Ik dus naar Ter Aar. De enorme showroom maakte al direct indruk. Ook de manier waarop ik geholpen werd door een in mijn optiek zeer deskundige verkoper. Tussen alle soorten hoekbanken vond ik dan ook de bank die ik wilde aanschaffen. De verkoper nam mij verder de showroom in naar diverse modellen buffetkasten. En natuurlijk was de buffetkast die bij mijn interieur en smaak past, aanwezig. De totaalprijs was fijn laag en daarom heb ik de meubels direct gekocht. Ik verwacht ze komende week in huis. Zitmaxx Wonen heeft namelijk een eigen bezorgdienst die deze niet aan de deur, maar in de woonkamer plaatst op de plek die ik aangeef. Goed geregeld!

Leave a Reply

