Loungebank of relaxfauteuils kopen? Bij Zitmaxx moet je zijn

Waarom dit enthousiasme van mij? Ik wil jullie deelgenoot maken van mijn laatste aanwinsten. Mijn vrouw en ik wilden al enige tijd de woonkamer opnieuw inrichten. Maar ja, dat kost tijd en vooral geld. In deze tijd van bezuinigingen geen sinecure. Daarom zijn wij de laatste weken heel voorzichtig om ons heen gaan kijken, want ja, de huidige meubels in onze woonkamer zijn weer van enige jaren geleden en dan verwacht je dat de prijzen ook veel hoger zullen zijn. Goede vrienden gaven ons het advies om eens bij Zitmaxx Wonen te kijken. Maar vaak corresponderen goede vrienden en goede prijzen niet met elkaar. En dan ook nog eens smaak en kwaliteit. Kortom, ik ben op het internet eens gaan kijken wat er zoal te koop is en tegen welke prijzen. Ik kwam tenslotte terecht op de website van Zitmaxx Wonen. Op de site stond inderdaad een groot assortiment aan meubelen. Mijn aandacht werd getrokken door een fraai uitziende loungebank. In gedachte zag ik mij daarop al heerlijk lekker lui liggen. Maar even verder zag ik diverse soorten relaxfauteuils afgebeeld staan. Dit leek helemaal het ultieme genot. En de prijzen? Zeer betaalbaar en voor ons haalbaar. Nu kun je bij Zitmaxx Wonen heel eenvoudig online je bestelling plaatsen. Maar omdat wij meer van het voelen en proeven zijn, besloten we naar Ter Aar te rijden. Ik kan nu al zeggen dat wij daar geen spijt van hebben gehad. Op het industrieterrein van Ter Aar is Zitmaxx Wonen gevestigd. Wat op de site stond, was niet overdreven. Wat een enorme ruimte en een mooie showroom. Tussen het aanbod relaxfauteuils vonden wij “onze” fauteuil. En even later een bijpassende loungebank. Bij elkaar was het een koopje. Een adres om te onthouden. Vandaag zijn de meubels geleverd. Zitmaxx Wonen heeft een eigen besteldienst die dit perfect verzorgd. En alles is door hen op de juiste plaatst gezet. Het overbodige verpakkingsmateriaal is ook keurig meegenomen. Kortom: klasse!

Leave a Reply

