Of het nu loungebanken zijn of een hoekbank, bij Zitmaxx zit je altijd goed.

Het gaat slecht met de economie. Geld moet weer meer rollen. Nee, ik ben niet de politiek in gegaan, maar dit hoor je bijna dagelijks. Grote uitgaven worden uitgesteld in deze onzekere tijden. Maar wat is een grote uitgave? Bij het surfen op het internet was ik terecht gekomen op de website van Zitmaxx Wonen in Ter Aar. Ik kwam terecht op de pagina waar allerlei banken stonden afgebeeld. In het bijzonder loungebanken werden daar volop in de schijnwerpers gezet. Maar mijn ogen vielen vooral op een mooie hoekbank die daar stond afgebeeld. Bij het zien van de prijzen schrok ik even. Ik dacht dat ik naar een oude website keek, want de prijzen waren laag. Dit bleek niet het geval te zijn. De website was juist een goede, eigentijdse site. Via de webshop kun je heel eenvoudig online je bestelling plaatsen. Ik besloot hier geen van gebruik te maken maar naar de showroom te rijden. Ter Aar is tenslotte niet ver van mijn woonplaats vandaan. Met de TomTom was ik dan ook snel in het industriegebied Bovenland waar Zitmaxx haar vestiging heeft. Ik keek er mijn ogen uit. Wat een enorm groot assortiment in wonen hebben ze daar. De loungebanken stonden direct in het zicht. Deze zagen er echt fantastisch uit. Maar ik koos toch voor de hoekbank die ik al op de site had gezien. In het echt bleek deze nog veel mooier en ook het “proefzitten” was een waar genoegen. En de prijs? Grote uitgaven hoeven niet altijd dure uitgaven te zijn. Wat een prachtige prijs! Mijn nieuwe bank wordt eerdaags door de eigen bezorgdienst van Zitmaxx thuis bezorgd. Geweldig. Zitmaxx houdt er rekening mee dat zelfs in deze tijd meubels betaalbaar blijven.

Leave a Reply

