Buffetkast en MAXXimaal zitgemak op hoekbanken van Zitmaxx

Je kent dat wel. Je gaat op zoek naar het één en koopt het ander erbij. Zo is het mij ook vergaan. Ik ging weer eens naar mijn vaste meubelzaak in Ter Aar. Ja, inderdaad naar Zitmaxx Wonen in het industriegebied Bovenlanden. Het blijft steeds een genot om daar in de enorme showroom een kijkje te nemen. Dit keer was ik op zoek naar een buffetkast. Ondanks dat ik de zaak al aardig ken, heb ik op internet toch nog even de website van Zitmaxx bezocht. Moeten jullie ook eens doen. Het aanbod wat je daar ziet is een goede weerspiegeling van wat er zoal door Zitmaxx Wonen wordt verkocht. Een hebben jullie geen zin om naar Ter Aar te gaan, geen probleem. Je kunt alle meubelen ook online bestellen. Ik dus naar Ter Aar. De verkoper die mij te woord stond wees me meteen op hun uitgebreid assortiment buffetkasten. Met in mijn achterhoofd het model kast dat ik wilde, vond ik snel de juiste buffetkast. Niet meer geaarzeld, maar direct gekocht. Per slot van rekening zijn de prijzen bij Zitmaxx vaak beduidend lager dan elders. Nu ik er toch was, wilde ik wel eens zien hoe de hoekbanken die ik op internet had gezien er in het echt uitzagen. Ook nu weer een groot assortiment. Ik heb diverse hoekbanken uitgeprobeerd. Wat zat dat lekker. Ik heb toch wel even geaarzeld. Zou ik er één kopen of toch maar even wachten. In alle wijsheid heb ik toch maar gekozen voor dit laatste. Ik kon niet direct een verhaal verzinnen als thuis de deurbel gaat en moeder de vrouw doet open en ze wordt geconfronteerd met mijn extra koopwoede. Maar ik weet nu wel wat mijn eerstvolgende aankoop bij Zitmaxx gaat worden!lees meer

Leave a Reply

