Fauteuils of buffetkasten, Zitmaxx Wonen zorgt voor lage lasten!

Lasten, lasten, lasten. Je slaat maar een willekeurige krant open en je wordt er mee geconfronteerd. Hoelang gaat dit nog duren. Nou, niet lang als het aan Zitmaxx Wonen ligt. In het Zuid-Hollandse Ter Aar, als deelgemeente van de plaats Nieuwkoop, heeft Zitmaxx Wonen haar thuishaven. In het industriegebied Bovenlanden hebben zij een woonwinkel met een enorme oppervlakte. Een mooie grote showroom, want Zitmaxx heeft dan ook veel te bieden op het gebied van wonen. Ik ben daar dan ook heengereden, omdat ik op zoek was naar een buffetkast en een fauteuil. Ja, ik heb natuurlijk eerst gekeken op de website en daar zag ik al onder de kopjes fauteuils en buffetkasten een enorm aanbod. Ik was direct enthousiast. En natuurlijk had ik via hun webshop een bestelling kunnen plaatsen, maar ik wilde de collectie wel eens met eigen ogen zien.

Direct bij binnenkomst merk je dat er met het aanbod goed rekening is gehouden met de diverse woonstijlen. Modern, barok, landelijk, design. Ieder interieurstijl is er verkrijgbaar. Ik kreeg van één van de verkopers goede adviezen. Hij liet me diverse buffetkasten zien die passen bij mijn smaak en interieur. Doordat de verkoper mij goed had begrepen, vond ik snel wat ik wilde hebben. Daarna heb ik de fauteuils bekeken. Wat een enorm assortiment en zo divers. Desondanks kon ik ook nu snel vinden wat ik zocht. En dan de prijzen. Zitmaxx Wonen houdt inderdaad rekening met de hoge lasten die wij allen hebben. Een luttel bedrag is overdreven, maar scherp geprijsd zeker. En dit gaat niet ten koste van de kwaliteit. Integendeel. Zitmaxx heeft ook een eigen bezorgservice. Deze zorgt ervoor dat de meubels binnenkort worden gebracht. Niet zomaar aan huis, maar tot in de woonkamer en op de plaats die ik wil hebben. Het overtollig verpakkingsmateriaal nemen ze mee. Perfect geregeld.

Leave a Reply

