Bankstellen hoekbanken in alle kleuren en modellen bij Zitmaxx Wonen

Onze kinderen zijn nu inmiddels 9 en 12 jaar oud. De oudste gaat zelfs al naar de middelbare school. Omdat ze nu een leeftijd hebben waarop ze het liefst videogames op hun kamer spelen of buiten voetballen, leek het mijn man en mij eindelijk een geschikt moment op zoek te gaan naar een nieuw bankstel. Onze huidige bank was op. De bekleding heeft, met name toen de kinderen nog klein waren, behoorlijk te leiden gehad. Het leer was inmiddels kaal en verkleurd, om nog maar te zwijgen over de vele krassen, halen en ander beschadigingen. Omdat de kids nu groter en rustiger zijn, konden we eindelijk een bankstel aanschaffen dat we echt mooi vinden. Onze zoektocht begon online. De eerste Google sessie bracht mij op de website van Zitmaxx Wonen. Een mij totaal onbekende meubelzaak, maar na het bekijken van het assortiment bankstellen en hoekbanken, een bezoek waard dacht ik zo. Mijn man en ik hebben onze vrije dag dan ook doorgebracht in de showroom van deze zaak in Ter Aar. We hebben alle bankstellen bekeken en vooral de hoekbanken spraken ons aan. Het model waar we uiteindelijk helemaal weg van waren, bleek ook nog eens leverbaar met een bijpassende poef. Super mooi en ook nog eens extra comfortabel natuurlijk. Er bleek heel veel keus uit stof en leer stalen. Dit maakte het nemen van een besluit nog best lastig. Normaliter zouden we voor een sterke leersoort gekozen hebben omdat dit nu eenmaal veel sterker en onderhoudsvriendelijker is dan stof. Maar de kinderen waren de knoei en klieder fase nu toch echt voorbij. Hierdoor konden we eindelijk eens kiezen voor stoffen bekleding. We hebben ook nog eens een lichte beige kleur uitgekozen. Prachtig gewoon. Nu dus vol spanning wachten op de bezorging van onze nieuwe bank. Ons oude exemplaar willen ze bij de kringloop niet eens hebben.

Leave a Reply

