Zoveel hoekbank bankstellen dat ik haast niet kon kiezen!

Keuzes maken vind ik over het algemeen helemaal niet lastig. Ik weet wat ik wil, wat ik mooi vind en wat bij me past. Maar een tijdje geleden wist ik totaal niet wat ik moest doen. Ik was samen met mijn goede vriendin Sarah naar de showroom van Zitmaxx gereden. Ik wilde namelijk dolgraag een nieuw bankstel hebben. Piece of cake leek me. Nou, dat was het dus niet. De collectie was echt groot waardoor ik gewoon niet kon kiezen. Ik had zeker 8 hoekbanken gezien die ik super mooi vond en ook twee bankstellen die perfect in mijn woonkamer zouden staan. Al deze modellen pasten binnen mijn budget en waren verkrijgbaar in verschillende afmetingen, opstellingen en kleuren. Mijn vriendin en ik hebben er een kop koffie bij genomen en zijn nog eens uitgebreid op alle bankstellen en hoekbanken gaan zitten. Want de meest comfortabele moest het worden. Eigenlijk vond ik ze allemaal goed zitten, hoewel een aantal modellen voor mijn 1.60 meter een iets te diepe zitting hadden. Na lang wikken en wegen was het grootste gedeelte afgevallen en bleven een designbank en hoekbank over. Het was intussen bijna 17:00 uur en de showroom was tot 18:00 uur open. Ik moest dus snel opschieten met het maken van een keuze. De hoekbank had als groot voordeel dat ik er languit op kon liggen. De designbank was super mooi, maar wel kleiner. Ok. Ik was er eindelijk uit. De hoekbank was gewoon super comfortabel en ik kon zelf de poten uitkiezen. Die verkoper moet echt een punthoofd gekregen hebben van mijn getreuzel en getwijfel, maar geduldig heeft hij me de stalen en pootsoorten laten zien. Gelukkig ging het maken van die keuze een stuk sneller. Ik koos voor een super hippe stof met vrolijke kleuren en voor stoere poten. Vlak voor sluitingstijd had ik dan eindelijk mijn nieuwe bank besteld. Nu mijn nieuwe aankoop in mijn woonkamer staat, ben ik super blij dat ik voor dit exemplaar gekozen heb! Echt een topaankoop!

Leave a Reply

